AdSense

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Μεταξύ καλοκαιριού και Χριστουγέννων......

Μπορεί να είναι και 3 μήνες από τότε που έγραψα κάτι τελευταία φορά...βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος, το θέμα είναι ότι εμένα μου φάνηκε αιώνας.
Ας συνοψίσω λίγο αυτά που έγιναν μέσα στο διάστημα που μεσολάβησε....
Έφυγε το καλοκαίρι,που εδώ που τα λέμε ακόμη αναρωτιέμαι αν ήρθε και ποτέ!
Την θέση του πήρε ένας Σεπτέμβριος βιαστικός και περίεργος....έφερε κάποια πράγματα στην ζωή μου αλλά πήρε και κάτι ή μάλλον κάποιον πολύ σημαντικό για μένα.....
Μετά ήρθε ένας καλοκαιρινός σχεδόν, Οκτώβριος που με μπέρδεψε λίγο αλλά τελικά με δικαίωσε για ακόμη μία φορά, ότι φέτος η καλοκαιρία δεν μας καταδέχθηκε....τουλάχιστον εδώ που βρίσκομαι εγώ στον Βορρά. Βέβαια το πιο ωραίο αυτού του μήνα ήταν ότι είδα μετά από ένα χρόνο την κουμπάρα μου που μας επισκέφτηκε προς το τέλος του μήνα....
Τώρα διανύουμε ήδη τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη, που κάθε φορά τον προσπερνάω χωρίς να του δίνω την πρέπουσα σημασία γιατί πρώτον γενικώς εγώ και ο χειμώνας δεν τα πηγαίναμε ποτέ καλά και δεύτερον γιατί είναι ο μήνας πριν τα Χριστούγεννα που ανυπομονείς να φύγει για να έρθουν επιτέλους οι γιορτές!Έτσι λίγες εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα και είμαστε εδώ για τον πρώτο χειμώνα του blog μας!!!!
Μέσα σε όλα αυτά, το σημαντικό είναι ότι βρήκα και δουλειά και τώρα προσπαθώ να προσαρμόσω στην καθημερινότητα μας και τον καινούργιο ρόλο που έχω αναλάβει....

Κάπου στο blog της αγαπημένης μου Κατερίνας ,κάποια στιγμή στο παρελθόν είχα διαβάσει την φράση ότι πλέον η αγαπημένη μου εποχή θα είναι αυτή που έρχεται ή κάπως έτσι το διατύπωνε , συγχώρεσε με Κατερίνα αν το παραποίησα λιγάκι, πάντως το νόημα είναι να μην σκάμε για τις μέρες που έφυγαν αλλά να ζούμε τις μέρες που θα έρθουν όσο καλύτερα μπορούμε......

Ελπίζω να μας φέρει τα καλύτερα ο φετινός χειμώνας ....

Σας αφήνω με μια φωτογραφία με δυο αγαπημένες φίλες , κουμπάρες , αδερφές .......

Καληνύχτα

Μ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να μοιραστείτε τις εντυπώσεις και τις σκέψεις σας μαζί μας...
κακόβουλα και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται αυτομάτως ...

ευχαριστούμε!!!

Μαριάννα-Σοφία