AdSense

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Αγαπημένο μου cupcake...

Σήμερα η μέρα τραβάει γλυκό μη ρωτάτε γιατί, έτσι τραβάει...δεν το παθαίνετε και εσείς που χωρίς λόγο ψάχνεται πρώτα δικαιολογία για να φάτε κάτι γλυκό και έπειτα αναζητάτε τι γλυκό θα είναι αυτό??? Αυτό έπαθα και εγώ σήμερα...

Η απόπειρα ξεκίνησε κάπως έτσι...


ξέρω καθόλου δελεαστικό θέαμα και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το είδα βέβαια και μόνο η μυρωδιά της σοκολάτας σε κάνει να το ξανασκεφθείς και έτσι συνέχισα και γέμισα μ αυτό το υλικό τις ειδικές θήκες που προμηθεύτηκα από το σούπερ μάρκετ και που περίμεναν υπομονετικά να κάνουν την δουλειά τους...


και να μεταμορφώσουν αυτό το κατά τ'άλλα καθόλου ευπαρουσίαστο θέαμα του μπολ σε αυτό το αριστούργημα από όλες τις απόψεις...




καλά βέβαια το παγωτάκι από πάνω και το συκαλάκι γλυκό είναι προαιρετικά γιατί εγώ ήθελα φουλ έξτρα γεύση μην τυχόν και χάσω καμιά θερμίδα μέσα στην ζέστη...εξάλλου πρέπει να το 'φχαριστηθείς ρε παιδάκι μου πως να το κάνουμε!!!!

Λοιπόν η συνταγή είναι πανεύκολη και αν δεν μπορείτε να περάσετε από το σπίτι μου να σας κεράσω και όμως θέλετε να την γευτείτε έχω να σας πω ότι φυσικά είναι της αγαπημένης μου Αργυρώς Μπαρμπαρίγου ( είναι τα μοναδικά γλυκά που μου πετυχαίνουν πάντα γι αυτό και την προτιμώ)
cupcakes σοκολάτας

Άντε πάω να τα δοκιμάσω καλή μας όρεξη

Μαριάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να μοιραστείτε τις εντυπώσεις και τις σκέψεις σας μαζί μας...
κακόβουλα και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται αυτομάτως ...

ευχαριστούμε!!!

Μαριάννα-Σοφία