AdSense

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Δείξε μου το σπίτι σου να σου πω ποιος είσαι......

Καλησπέρα καλησπέρα...λένε πως φαίνεται τι τύπος ανθρώπου είναι ο καθένας μας από τους φίλους του,φυσικά και θα συμφωνήσω αλλά θα συμπληρώσω επίσης ότι και ο προσωπικός χώρος του καθενός, αντανακλά κάτι από την προσωπικότητα του...Τα χρώματα, οι συνθέσεις, τα αντικείμενα αποκαλύπτουν πολλά για τα άτομα που συμβιώνουν μέσα σε ένα σπίτι!

Από τότε που ξεκίνησα την περιήγηση μου στα blogs και αφού δεν είχα ποτέ μου πριν, καμιά σχέση με sites και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (και ακόμη δεν έχω εδώ που τα λέμε) , ανακάλυψα ένα νέο υπέροχο κόσμο με ευφάνταστες ιδέες, πρωτότυπες και άκρως δελεαστικές!Η διακόσμηση ήταν πάντα το δυνατό μου σημείο, μου αρέσει να αλλάζω στυλ και διαρρύθμιση στο σπίτι ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έτσι πιστεύω ότι αναδεικνύονται και όλα τα αντικείμενα. Μέσα λοιπόν από τον κόσμο των blogs άρχισα να εμπνέομαι με νέες ιδέες και λύσεις που ανανεώνουν το σπίτι χωρίς κόπο και κυρίως χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία .....



κάθε λογής κλαδιά και κλαδάκια μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διακοσμητικά όλο το έτος, αυτό κοσμεί εδώ και πολλά χρόνια έναν από τους τοίχους του σαλονιού απλώς φέτος βρήκα σε ένα μαγαζάκι στο κέντρο της πόλης, αυτές τις χαριτωμένες καμπανούλες και δεν μπόρεσα να αντισταθώ...




το σαλόνι μας δεν θα το βρει ποτέ κανείς ακριβώς το ίδιο, ακόμη και τα παιδιά γυρνώντας από το σχολείο σκουντουφλάνε από εδώ και από κει σε αντικείμενα ή ψάχνουν να βρουν που πήγε αυτό και που το άλλο διακοσμητικό..  όλο και κάτι αλλάζει διαρκώς, έχω και την αδερφή μου να μου γεμίζει το μυαλό με κάθε λογής πληροφορίες περί feng shui και καταλήγω να αλλάζω θέσεις τα έπιπλα κάθε φορά που κάτι δεν μου κολλάει απλώς καλά...Μπορεί να είχα πάντα αδυναμία στην διακόσμηση και στα όμορφα τζίτζιλα μίτζιλα όπως μου λέει χαριτολογώντας η μαμά μου, όμως το να έχω καθημερινά όλα μου τα βάζα και τα βαζάκια γεμάτα με κάθε λογής λουλούδια και αγριόχορτα το απέκτησα παρακινούμενη από τα πανέμορφο blogs της kapaworld και της fraoulitsas που με τον μοναδικό τους τρόπο σε προτρέπουν να δοκιμάσεις και εσύ να γεμίσεις τον χώρο σου με όμορφα χρώματα και εικόνες...

Φυσικά δεν είναι δυνατόν να παρουσιάσω όλο το σπίτι και την διάθεση μου, μέσα σε μία ανάρτηση οπότε θεωρώ ότι το σαλόνι παραπάνω και το μπαλκόνι μας, δίνουν μια μικρή γεύση από την ιδιοσυγκρασία μου και ίσως δώσουν και αυτά μια ιδέα σε κάποιους άλλους ώστε να ομορφύνουν την ζωή τους με μικρές αλλά θαυματουργές λεπτομέρειες...

μικρά γλαστράκια παντού και μπουκάλια ζωγραφισμένα από την 6χρονή κόρη μου

το παλιό μπαούλο με μια χωριάτικη αλλά χαρούμενη πινελιά μετατρέπεται σε κάθισμα για το μπαλκόνι



λουλούδια και καρποί σε διάφορα βάζα και ποτηράκια

Την διάθεση μας μπορούμε να την κάνουμε λίγο καλύτερη αν αντικρίζουμε καθημερινά όμορφες εικόνες γύρω μας και που περνάμε τον περισσότερο από τον χρόνο μας , μα φυσικά στο σπίτι μας!! Η χαρά είναι δικαίωμα όλων και είμαστε εμείς που πρέπει να βρούμε τους τρόπους για να την κατακτήσουμε και να μην την αφήσουμε να αντικατασταθεί από μιζέρια και μεμψιμοιρία...Αντισταθείτε όσο μπορείτε!!!

Δεν βρήκα καλύτερο τρόπο για να πω κάποια πράγματα για μένα αφού όλο αυτό τον καιρό με τις δουλείες και τα παιδιά στο σπίτι, δεν είχα χρόνο να γράψω ότι υπάρχω και εγώ σ αυτό το blog χεχεχε, δεν είμαι η φανταστική αδερφή της Μαριάννας ..... τα συμπεράσματα δικά σας λοιπόν...


Καλό υπόλοιπο Ιούλη και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
Σοφία



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να μοιραστείτε τις εντυπώσεις και τις σκέψεις σας μαζί μας...
κακόβουλα και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται αυτομάτως ...

ευχαριστούμε!!!

Μαριάννα-Σοφία