AdSense

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Oreo Cookies!!!!!!

Πριν γίνω μαμά όσων αφορά το φαγητό αναλόγως και την ηλικία μου ή την φάση της ζωής μου άλλες φορές αυτό που με απασχολούσε ήταν τι θα φάμε, άλλες πάλι που θα φάμε και σε κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις όπως τότε που σπούδαζα με απασχολούσε ακόμη και το ΑΝ θα φάμε.....χαχαχαχαχα

Πλέον πέρα από το φαγητό , με την Αναστασία να γυρνάει από τον παιδικό ήδη χορτάτη  αλλά και με απίστευτη όρεξη να φάει οτιδήποτε βρίσκεται στο σπίτι πέρα του μεσημεριανού φαγητού ( αυτό πως το καταφέρνει ακόμη δεν το έχω καταλάβει ) πρέπει να βρίσκω εύκολες και κυρίως οικονομικές συνταγές αυτές του τύπου φτιάχνω κάτι με ό,τι έχει το ψυγείο κτλ.. Ευτυχώς με την τεχνολογία τα έχω βρει και με διευκολύνει απίστευτα σ'αυτό το θέμα ιδίως το αγαπημένο μου Pinterest που εκεί βρίσκω ότι μου έρθει στο μυαλό είτε αφορά συνταγές , είτε διακόσμηση είτε οτιδήποτε άλλο.

Εκεί λοιπόν βρήκα χθες το μεσημέρι αυτή την νοστιμότατη συνταγή για εύκολα cookies με 3-4 υλικά που έκαναν θραύση..αν ενδιαφέρεται κάνεις μπορεί να βρει την συνταγή εδώ

Όταν τα έβαλα στο ταψί ήταν έτσι, βέβαια το μείγμα αυτό άνετα τρώγεται και άψητο άνετα, εγώ πάντως παραλίγο να το φάω....




μετά το ψήσιμο άνοιξαν και έγιναν πιο πλατιά κάπως έτσι....






και φυσικά έγιναν ανάρπαστα από μεγάλους και από μικρούς......


.....λύσεις τελικά υπάρχουν για όλα τα πράγματα , όρεξη πρέπει να βρούμε...... 

αν τα επιχειρήσετε καλή επιτυχία....

καλημέρα!!!

Μαριάννα


2 σχόλια:

  1. H Αναστασια αγαπη μου ειναι μωροοοοοο ειναι επισης στην αναπτυξηηη... Τιποτα πιο ελαφρυ χωρις θερμιδες πεντανοστιμο και απολυτα χορταστικο εχεις?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα όσο και αν δεν τους φαίνεται είναι light....άσε που σου έχω πει ότι δεν μας παχαίνουν τα φαγητά αλλά οι σκέψεις ...!! Όμως παρόλα αυτά κάτι θα κάνουμε και για σένα ... προσεχώς...φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Θα χαρούμε να μοιραστείτε τις εντυπώσεις και τις σκέψεις σας μαζί μας...
κακόβουλα και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται αυτομάτως ...

ευχαριστούμε!!!

Μαριάννα-Σοφία